2014. november 23., vasárnap

16. rész - Egyszer minden rendben lesz

Sziasztok!
Szóval, itt is lennék a következő résszel, amit csak kedden akartam megírni, de aztán ehhez lett ihletem, így fel is rakom gyorsan. Nincs még lebétázva, szóval az esetleges hibákért elnézést kérek, amint TimiDreams-nek lesz ideje megcsinálja és rögtön kicserélem, de nem szeretném ezzel húzni az időtöket.
Remélem tetszeni fog, pipákat, kommenteket kérnék, ha lehetséges :)
Ölel titeket:
Raquel

/Harry/

Csak a fülemben szóló kemény rockzenére koncentráltam, kizártam minden más zajforrást. Az erős basszus szinte fejfájást okozott, de azt elérte, hogy ne kelljen sötét gondolataimmal foglalkoznom. Körülöttem többen is rosszallóan hátratekingettek, nyilván a hangerő miatt kihallatszott a zene, de nem törődtem velük. Úgy nagy általánosságban sem érdekelt az emberek véleménye, ezen a reggelen azonban az sem érdekelt volna, ha ezek mind nekem támadtak volna, a hangerőt akkor sem vettem volna le.

Lejárt a határidő. Ma muszáj volt bemennem az ügyvédhez, hogy eldöntsük mi is legyen Joss sorsa. Lássuk be, az lett volna a legtisztességesebb, ha megkérdezem őt magát, hogy mit is szeretne. Csakhogy visszamenni Angliába? Ráadásul odaállni a lány elé, akinek az életét szó szerint tönkretettem? Nem volt ehhez elég erőm.

Az ember szereti magáról azt hinni, hogy erős, hogy a húzós szituációkban a helyes dolgot teszi, de nézzünk szembe a tényekkel, ez az esetek kicsiny százalékában történik így. Sokkal inkább hajlamosabbak vagyunk a kényelmesebb, az egyszerűbb választásra, csakhogy elkerüljük a nehéz utat.

Éreztem az utazóközönség nagy megkönnyebbülését, mikor végre leszálltam a metróról New York üzleti negyedénél. Az ügyvéd nagyon jó lehetet, az irodaház, amihez érkeztem az egyik legnagyobb volt környéken. A csupa üveg épület ablakain visszatükröződött a nap, így alig tudtam kivenni a logót, ami a Martin, Tucker & Tucker nevet hirdette.

Nagy levegőt vettem, mielőtt beléptem volna. A tekintetek most is csak rám tapadtak, amin nem csodálkoztam. A sok öltöny és kosztüm mellett nyilván feltűnő jelenség lehettem kilyuggatott farmeremben és Nirvánás pólómban, amit egy bőrdzseki egészített ki.

A recepciós lány szemöldöke is felszaladt, mikor elé léptem, gondosan vörös rúzzsal kikent száját egy helytelenítő ciccentés hagyta el, majd erőltetett mosolyra húzta ajkait. Szőkére festett haja természetellenesen tökéletesen állt, méregdrágának tűnő kosztümje kifogástalanul festett. A falra tudtam volna mászni az ilyen nőktől.

- Segíthetek valamiben? - még a hangja is mesterkélt volt. Egyébként sem szívesen voltam itt, de ez még inkább arra sarkalt, hogy forduljak meg és menjek haza.
- Mr. Martint keresem - szűrtem ki a szavakat, szinte összepréselt ajkaim közül. Komolyan csak azt kívántam, hogy essünk túl ezen az egészen.
- Van időpontja?
- Van. Harry Styles - előztem meg újabb kérdését, mire csak a szemét forgatta és felvette a telefont.

Mikor mindent rendben találtak végre felmehettem a legfelső emeletre a csillogó-villogó felvonóval, ami tökéletesen illett az egész ház imidzséhez. Amikor kinyílt a lift ajtaja, a szám is tátva maradt. Ha azt hittem a luxust nem lehet fokozni, hát hatalmasat tévedtem. Ezen a szinten ugyan sokkal kevesebb ember volt, azonban a látványra is milliókat érő berendezési tárgyak nem is engedtek nagy teret. Egy kissé félénknek tűnő, középkorú titkárnő ugrott fel, s kísért át egy perzsaszőnyeggel fedett helyiségbe.

Nem várakoztattak sokat, hamar megjelent, azaz idősebb úr, aki múltkor meglátogatott a lakásomban. Be kell ismernem, sokkal jobban izgultam a jelenlétében, mint a múltkor, lehet ez azért, mert már pontosan tudtam, hogy mit vár el tőlem, valamint azért is, mert ebben az impozáns környezetben találkoztunk.

- Nagyon örülök, hogy újra találkozunk Mr. Styles - nyújtott kezet, amit egy másodperc habozás után el is fogadtam - Kérem, foglaljon helyet.
Leültem az egyik vérvörös karosszékbe az íróasztalával szemben, és összefontam magam előtt a karjaimat. Percről percre kevesebb kedvem volt ezt csinálni.
- Nos - kezdett bele mikor látta, hogy nem igazán van szándékomban elkezdeni a beszélgetést - sajnos, elérkeztünk ahhoz a ponthoz, mikor muszáj eldöntenie, hogy mi legyen Miss. Rumerrel. Vállalja a gyámságot?
- Én... - azt kellett volna mondanom, hogy nem. Hiszen nem akartam ezt az egészet a nyakamba venni, főleg nem Joss akarata ellenére, azonban nem voltam képes elutasítani sem. Minél többet agyaltam rajta, annál nagyobb kegyetlenségnek tűnt hagyni, hogy az állam vegye át felette a gyámságot. Olyan volt, mintha cserbenhagynám. Megint... Fogalmam sem volt, hogy mit is kéne tennem - Nem tudom.

- Mr. Styles... - kezdte kioktató hangnemben, amitől csak felment bennem a pumpa.
- Nem tudom, oké? - kiabáltam bele a képébe, amitől igencsak meglepettnek tűnt - Fogalmam sincs! Meg kell őt kérdeznem...
Az utolsó szavakat inkább csak magamnak szántam. Ez az egyetlen megoldás, bármennyire is ódzkodtam tőle. Meg kell kérdeznem Josst.
- Mégis kicsodát?
- Josst - vetettem oda, majd egyetlenegy szó nélkül robogtam ki az irodából.

---

/Joe/
- Játszunk valamit - kértem Zaynt, mikor kiléptem a fürdőszobából. A fiú először valamit szeretett volna odavetni, gondolom egy határozott nemet, de amikor meglátta, hogy csupán egy bugyit és egy fehér pólót viselek a torkán akadt a válasz.

Őszintén, élveztem a helyzetet. Kissé zavarban voltam a tekintete alatt, de élveztem az érzést, hogy egy ilyen jóképű férfi, mint ő megnéz magának. Kicsit ápolta a Harry által tökéletesen leépített egómat.

- Nem hiszem, hogy van hozzá kedvem - felelte végül, de szemei még mindig rajtam voltak.
- Oké - vetettem le magamat a díványra - Akkor mégis mihez lenne kedved?
- Lenne pár ötletem - vetett rám ismét egy sanda pillantást, amitől már tényleg zavarba jöttem és magamra rántottam a legközelebbi takarót.
- Perverz - ütöttem meg, mire csak vigyorgott, majd vállat vont.
- Én csak felajánlottam.

A szememet forgattam, majd magam köré csavartam a takarót és felkeltem. Rá kellett döbbenem arra, hogy ezzel az angol szerzettel nem sokra fogok menni, ha figyelem elterelés a cél, így tárcsáztam Kimet. Úgyis nagyon-nagyon régen találkoztunk, beszélgetni is csak elvétve volt időnk neten, illetve telefonon. Itt az idő, hogy elmenjünk és csináljunk valami őrültséget. Ebben pedig ki is lenne jobb partner, mint ez én kissé bolond legjobb barátnőm.

Kétszer csörgött ki a telefon, mikor is egy hatalmas durranás rázta meg a lakásomat. Lecsaptam a telefont és rögtön a bejárat felé rohantam a zaj forrását keresve. Nem kellett sokat keresgélnem, hisz az előszobában ott állt Harry, kifejezetten feldúlt arckifejezéssel. Két nappal ezelőtt még biztosan megkérdeztem volna tőle mi a baj, most azonban csak heves sírhatnékom támadt, amit alig tudtam magamba fojtani. Szívem hevesebben dobogott, de ő csak átnézett rajtam, mintha ott sem lennék és egyenesen Zayn felé vette az útját.

- Menjünk haza - közölte, szinte letargikus hangon. Zayn felvonta a szemöldökét, szemében egyértelmű kétkedést láttam.
- Haza? - kérdezett végül rá, mire nekem is kezdett derengeni. Harry nem a lakásáról beszélt, hanem...
- Igen, menjünk haza...Angliába.
----


/Zara/
Nos, említettem már, hogy nem igazán tudok főzni? Vagyis, ez így nem pontos... Egyáltalán nem tudok főzni.

Akkor most miért is állok a párában, egy fortyogó edény előtt? A válasz egyszerű: gondoltam, ha már szín ötös tanuló vagyok, akkor van annyi intelligenciám, hogy sikerül egy receptből ebédet készítenem, ezzel kicsit jobb kedvre derítve a morcos Harryt. Egész nap alig szólt hozzám, sőt kifejezetten úgy éreztem irritálja jelenlétem, így szerettem volna neki kedveskedni valamivel, hogy ne érezze, úgy csupán púp vagyok a hátán.

Ezzel szemben, ez a főzés dolog kicsit túlmutatott a képességeimen. A forró gőztől iszonyatosan izzadtam, a hajam begöndörödött, a sminkem kezdett lefolyni. A rizst túlfőztem, a zöldség köret az istennek nem akart megpuhulni, én pedig már az idegösszeroppanás szélén álltam.

Annyira, hihetetlenül feleslegesnek éreztem magam. A szüleim nem akartak látni, Harrynek teher voltam és még egy nyamvadt ebédet sem tudtam elkészíteni. Én vagyok a világ legfeleslegesebb embere.

Lerogytam a konyhapult elé és a két kezembe temettem az arcom. A gondolataim sötétek lettek, belegondoltam, hogy mégis merre tovább. Annyira kilátástalannak éreztem a helyzetemet, hogy egyre inkább belehajszoltam magamat egy komoly hisztériás rohamba. Mikor az ajtó kinyílt és belépett rajta Harry, én már hangosan zokogtam, miközben a hajamat téptem. El sem tudtam képzelni milyen szarul is festhetek, amíg meg nem láttam Harry összezavarodott és kissé aggodalmas arckifejezését.

- Zara? - érdeklődött óvatosan, de válasz helyett, csak még több könnyet kapott. Nem tudtam és nem is akartam beszélgetni, csak azt akartam, hogy átöleljen, és azt mondja nem lesz semmi baj. Ehelyett azonban csak leguggolt elém, két keze közé fogta az arcomat és mélyen a szemembe nézett.

Komor volt, sokkal komorabb, mint bármikor, hirtelen még sírni is elfelejtettem. Tekintete hipnotikusan hatott rám, egy másodperc alatt lecsendesített.

- Az élet szívás. Tudom. Nem mondom, hogy jobb lesz, mert hazugság lenne, egy átverés és te nem ezt érdemled. Őszintén nem hiszem, hogy létezik a boldogság, hogy van ember a földön, aki tényleg boldognak érzi magát, hisz mindenki el van foglalva a maga kis szarságaival, és ha valami jó is történik, ott van legalább tízszer annyi rossz, ami elrontja a kedved. Nem tudom, hogy mi az, ami bánt, csak elképzeléseim vannak, de azt ajánlom, próbálj a jó dolgokkal foglalkozni, mert ha nem tudsz ezekre koncentrálni, akkor a való világban két nap alatt meg fogsz őrülni.

- Milyen jó dolog van az életemben? - kérdeztem vissza szipogva, mialatt szinte kétségbeesetten kapaszkodtam belé. Bármilyen furcsán is hangzik, ez az elcseszett, szomorú, angol fiú volt az egyetlen pozitív dolog, ami jelenleg az eszembe jutott.
- Nos, fogalmam sincs, de mit szólnál, ha itt hagynánk ezt a szar várost egy még szarabb városért?
- Mi jár a fejedben? - ráncoltam össze a homlokomat.
- Vissza kell mennem pár napra Angliába - miközben beszélt összerándult, mintha fizikai fájdalmat jelentene, még csak belegondolnia is abba, hogy haza kell mennie - Azt szeretném, ha velem jönnél. Igazából, szükségem van arra, hogy ott legyél velem.

Annyira összetörtnek, sebezhetőnek és kétségbeesettnek tűnt, hogy én lettem végül az, aki átölelte őt és a fülébe suttogta:
- Minden rendben lesz.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Raquel! :)
    Már nagyon vártam a rész, szerintem nagyon tehetséges és kiváló író vagy. :) Szeretem ezt a történetedet, igazán tetszik a sztori, csak egy valami nem tetszik. Miért pont Zara? Harrynek miért ő kell Joe helyett? Én teljesen Joe párti vagyok, hozzám közelebb áll az ő karaktere. Alapból Zarával sincs semmi bajom, de két női főszereplő van és azt hiszem az a normális ha mindenki számára van egy szimpatikus és kevésbé szimpatikus szereplő. Mindentől függetlenül imádom a történetedet és nagyon várom a kövit :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a dicséretet és a véleményt :)
      Szerintem a legtöbbekhez Joe áll közelebb, ő az úgymond átlagos lány, míg Zara egy kicsit... más. Az, hogy miért Zarát választotta, annak konkrét oka van, ami ha megjelenik Joss karaktere remélem sokakban tisztázódik.
      Sietek a következővel, de nem ígérek semmit, mert a következő heteim sem lesznek kevésbé húzósak, mint az előzőek. Mindenesettre remélem, hogy a következő héten tudok jelentkezni :)
      Ölellek:
      Raquel

      Törlés
  2. Drága Raquel!
    Megint fantasztikusat alkottál, és nagyon örülök, hogy újra olvashattam tőled egy újabb fantasztikus részt. Kíváncsi vagyok mi lesz Harryékkel Angliában, remélem elhagyja Zarát félúton, vagy nem tudom. :D Van egy olyan érzésem hogy Zayn viszi magával Joe-t, de gondolom halovány esély van csak rá. Én azért örülnék neki...
    Nagyon imááádom a sztorit, és kíváncsi vagyok hogy fog ez alakulni, mert őszintén szólva most már fogalmam sincs :D
    még mindig #TeamJorry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Látom szegény Zarát nagyon kiírnád a történetből. Az, hogy Joe megy-e Angliába még legyen a jövő zenéje :P
      Örülök neki, hogy tetszik, s az a jó, ha már nem tudod mire számíts, ez az jelenti, hogy valamit jól csinálok :)
      tudom, tudom :D
      Ölellek

      Törlés