2014. szeptember 23., kedd

12. rész - Egyedüli akihez fordulhatsz

Sziasztok!
Ne haragudjatok az esti időpontért, de jobb később, mint soha, tehát itt is lenne a következő rész :) Remélem elnyeri a tetszéseteket!
Ölel titeket:
Raquel
/Joe/

Vegyük sorba a problémáimat. Először is, a gyéren megvilágított konyhámban, az újonnan beszerzett bárszékemen, egy elég csúnyán összevert srác gubbasztott, akit mellesleg alig ismertem. Sőt, legalább magamhoz legyek őszinte, semmit nem tudtam róla, azt leszámítva, hogy Zayn-nek hívják.  

A  jobb szeme felett egy hatalmas seb tátongott, amiből még mindig ömlött a vér, teljesen összekenve egyetlen konyharuhámat, amit a kézébe nyomtam, hisz nem volt elsősegély dobozom, hogy szabályosan ellássam a sebet, csak ennyi tudtam tenni az ügy érdekében. Ha ez nem lenne elég, ez az idegen kitalálta, hogy varrjam össze a homlokát. Én… Mármint Anya annak idején megtanított varrni, viszont lássuk be, elég béna voltam, arról nem beszélve, hogy most nem anyagot, hanem egy embert kéne összetoldani.

Ennek fényében, csak álltam ott, a csempe közepén, remegő kezemben egy tűvel, amiben egy hosszúra hagyott fehér cérna volt befűzve. Jó egyáltalán a fehér? Nem feltűnő nagyon? Lehet, inkább barna kellene? Vagy… Ó, Atyám, mibe keveredtem!

Zayn türelmesen nézett, mióta szétválasztottam őt és Harryt, azóta alig szólt valamit. Mivel a szomszédom nem tűnt túl higgadtnak, ezért úgy gondoltam, jobb helyen lesz az én lakásomban, így átrángattam, most pedig ebben a szituációban vagyok. Legszívesebben megtapsolnám önmagamat.
Hirtelen hallottam, hogy kinyílik az ajtó és pár másodperc múlva meg is jelent Harry. Izzadt volt és lihegett, talán kifutotta magából az agressziót, aminek csak örülni tudtam. Egy másodperc alatt átlátta a helyzetet, kivette a kezemből a tűt, odament a hűtőhöz, kikapta belőle a legnagyobb alkoholtartalmú italt, majd a mosogató felett fertőtlenítette vele a tűt. Mindezek után odalépett Zaynhez, egy durva mozdulattal arrébb lökte a kezét, aztán mindenfajta teketóriázás nélkül beleszúrta a fejbőrébe.

- A kurva életbe - káromkodott a fekete hajú srác, amit meg tudtam érteni, nyilván nem ez lehetett a legkellemesebb érzés a világon.
- Ne mocorogj! - szólt rá Harry, miközben tovább folytatta tevékenységét.
- Déja vu-m van - jegyezte meg Zayn, miközben egy kissé erőltetett mosoly jelent meg az arcán. - A múltkori után maradt egy kis heg, remélem, most ügyesebb leszel, mert most az arcomat preparálod.

- Ha nem maradsz nyugton, akkor tűvel a fejedben fogsz életed végéig járkálni - morogta a megszólított, ámde a hangnem már nem volt olyan ellenséges, mint fél órával ezelőtt. Ugyan még mindig lehetett érezni azt, hogy neheztelnek egymásra, csakhogy emellett talán felsejlett nekik az is, hogy végül is barátok voltak hajdanán. Még ha látszólag nagyon messzire is sodorta őket az élet. - Még mindig szoktál együtt lógni a többiekkel?

Zayn vállat vont, én meg füleltem. Tudom, nem szép ennyire kíváncsinak lenni, ellenben… ha ügyes vagyok, akkor talán az információmorzsákból ki tudok következtetni pár dolgot Harryről vonatkozóan.

- Niall-al és Louis-val néha - válaszolt végül unottan- Liam jelenleg börtönben van, kirabolt egy házat az állatja. Viszont azt hallom te jó útra tértél, rendesen melózol, meg minden.
- Honnan hallasz te rólam dolgokat? - húzta össze a szemöldökét, miközben még a tű is megállt a kezében.
- Gemmától. Csak nem gondoltad, hogy nem törődik veled?

Néhány másodpercig leplezetlen fájdalom futott át Harry arcán. Legszívesebben odamentem volna hozzá és megöleltem volna, tekintve azonban, hogy ebben a beszélgetésben csupán külső szemlélődő voltam, inkább mégsem tettem.

Mikor Harry végzett, kínos csend telepedett a lakásra. Teljesen kirekesztettnek éreztem magam, ők ketten egy teljesen más világban voltak, szinte méregették egymást. Végül Zayn volt az, aki újra megszólalt.

- Nem vagy rá alkalmas, Harry - lépett megint ingoványos talajra. - Joss… Joss nem akarja, hogy te foglalkozz vele.
- Engem okol? - Harry hangja rekedtessé vált.
- A francokat. Viszont… nem látogattad meg a baleset óta…
- Nem tudtam.

-Figyelj, ne húzd fel magad, oké? - Zayn addig nem folytatta, amíg Harry beleegyezően nem bólintott. - De te leléptél, s azóta még annyit sem tettél, hogy közölted a családoddal, hogy életben vagy. Elég nagy pöccsfej vagy, ám ez azért túlzás volt. Mostanra mindenki elfogadta, hogy elmentél, a mostani helyzet pedig… sok régi sebet feltépett.

- Tehát én vagyok a rosszfiú - Harry talán szarkasztikusnak szánta hangvételét, mégis inkább keserűnek tűnt. - Leszarom. Keressetek neki valami emberkét, aki vigyázz rá, küldjétek el a papírokat, átruházom rá a gyámságot! Pont leszarom.

Egy szó nélkül ment ki a szobából, anélkül, hogy bárki is megállította volna. A szívem összefacsarodott a szomorúságtól, amit hagyott maga után.

---
/Zara/

Számoltam vissza a másodperceket addig, ameddig végre elhagyhattam ezt a nyomortelepet. Természetesen, tudom, nem éppen ezt a megnevezést várná az ember, ha az ország egyik legjobb egyeteméről van szó, ezzel szemben… ez nagyon nem nekem való.

A szekrényemben kotorásztam, miközben a telefonomat a vállammal tartottam a fülemhez. Harryt próbáltam elérni, habár már kezdtem feladni a reményt, hogy valaha is újra hallok felőle. Az egyetlen, ami vigasztalt, hogy Justin nemsokára itt lesz, hogy együtt menjünk a záró bulira. Legalább az utolsó este szórakozzam egy jót, ha már egész héten csak szenvedtem itt, nem igaz?

Egy alig combközépig érő, fehér ruhát kapartam elő, amit pont ilyen helyzetekre tartogattam. Nos, tapasztalatom szerint egy ilyen ruhával bármit elérhetsz, amit akarsz, legyen szó bármiről. A férfiak nem tudnak ellenállni egy nagy dekoltázsnak és egy pár, hosszú lábnak. Most lehet, hogy a feministák ordítva tiltakoznak, mondván sokkal többet ér egy pallérozott elme, mint egy bomba test, pedig elszomorítok mindenkit: ez nem igaz. A férfiak világ életünkben a mellünket bámulták és a fenekünket csipdesték, ez nem fog változni soha. Persze nem árt, amennyiben rendelkezel egy magasabb intelligencia hányadossal, mert akkor akár arra is lesz esélyed, hogy férjet fogj magadnak, sőt, ha baromi nagy mázlid van, talán boldog is leszel. Szkeptikus vagy sem, cáfoljatok meg, ha tudtok.

Nagyot sóhajtva dobtam le a falatnyi anyagot az ágyra. Nagyon szerettem volna beszélni Harryvel, s nem azért, mert rá akartam telepedni, az sem érdekel, ha soha többet nem nyúl hozzám, azonban ő volt az egyetlen, aki valóban támogatott abban, hogy kilépjek apám bűvköréből és elkezdjem élni a saját életemet.

Viszont óhatatlanul is eszembe jutott, hogy mi lesz, hogyha valóban megteszem. Abban az esetben, ha netalántán Apa kitagad. Egész életemben annyi pénzem volt, amennyit csak szerettem volna, menő desingnerek ruháit hordtam, mindenem megvolt. Mi maradok a körülöttem lévő csillogás nélkül? Arról nem beszélve, hogy hogyan fizetném ki a Dartmouth nem kicsi tandíját.

Persze, dolgozhatnék is. Naná.! Mégis mit? Kitűnően beszélek franciául és latinul, minden évszámot kívülről fújok és még kémiából is jó vagyok. Mindezek bezzeg semmit sem érnek, hisz életemben nem főztem, vagy sütöttem semmit, a bennalvó házvezetőnő pedig gondoskodott róla, hogy soha ne kelljen takarítanom. Szóval, a való élethez egy nagy nulla voltam. Az ilyen lányoknak, akik burokban nevelkedett, egyetlen lehetősége a diploma és utána valami olyan szakmában való elhelyezkedés, ami szellemi munkát igényel. Esetleg b tervként hozzámenni egy olyan fickóhoz, aki mellett szükségtelen dolgozni.

Gondolatmenetemből a kopogás rázott ki. Ránéztem az órára, ami… túl sokat mutatott. Basszus! Nagyon elkalandoztam, miközben nem haladtam semmit.

- Azonnal megyek, de még nem vagyok kész - kiabáltam ki, miközben magamra rángattam a ruhát. Le akartam még borotválni a lábamat, csakhogy biztos, hogy semmi nem lesz köztem és a vidéki srác között, szóval annyira nem is volt fontos.

Mikor ám kinyitottam az ajtót nem az az ember állt az ajtóban, akit vártam. Döbbenetemben még a szájam is szétnyílt, nem akartam hinni a szemeimnek.

- Ahogy látom, készülsz valahova - jegyezte meg Harry, eközben zöld szemeivel hosszan végigmért. Tudom, ebben a helyzetben nevetséges, de azt kívántam, bárcsak mégis megcsináltam volna a lábaimat.

- Mit keresel itt? - kérdeztem, miközben egyetlen lépéssel átszelte a kettőnk között lévő teret és fejét a nyakhajlatomba fúrva elkezdte harapdálni azt.
- Látni akartalak - felelte, egyetlen egy másodpercre hagyva abba tevékenységét.
- Látni vagy dugni? - a kérdés éles volt, nem akartam vele igazából veszekedni, sértett büszkeségem azonban felülkerekedett.
- Mi a fasz bajod van velem? - hirtelen váltott vágyakozóból hihetetlen dühösre. - A kurva életbe már, hogy mindenki engem basztat.

Akkorát vágott a mellettem lévő falba, hogy azon kisebb fajta repedés keletkezett. Én csak kikerekedett szemmel figyeltem, mozdulni sem mertem, komolyan megrémített a viselkedése.
Bizony a bármilyen rettenetes helyzetet lehet még fokozni, hisz pont ezt a pillanatot választotta Justin is, hogy megérkezzen. Szemei előbb engem, később Harryt mérték végig, elfordított fejem, pedig Harryvel is tudatta, hogy nem vagyunk egyedül. Összevonta szemöldökét, eztán gúnyosan odaszólt nekem búcsúzóul:

- Azért látom, nem vesztegetted az idődet.
---
/Harry/

Elegem volt mindenből és mindenkiből. Egy egyetemen voltam, szóval nem volt nagy kunszt szerezni valami jó erős drogot, azután találni hozzá egy bulit. Úgy tűnt, ráadásul valami beavató szertartás is ment itt, mivel egy csomó félmeztelen csaj flangált, mindössze valami festékkel eltakarva mellüket. Számomra tökéletes volt.
Egy pillanatra hezitáltam, mielőtt bekaptam volna a tablettákat. Jó ideje már, hogy tiszta voltam, s nem voltam teljesen biztos benne, hogy mindez megéri azt, hogy visszacsússzak. Mindazonáltal a fájdalom teljesen átjárta a testemet, szinte zsibbasztó volt és az a tervem, hogy Zarába temetkezzem csődöt mondott tehát…

Már a számhoz emeltem a cuccot, mikor valaki megfogta a karomat. Oldalra pillantottam és Zarát pillantottam meg, amint összehúzott szemöldökkel, gyilkos pillantással méreget. Kivette a kezemből a szert és eldobta.

- Köszi! - csúszott ki a számon, bár nem akartam ezt mondani, nem bántam meg. Tudtam, nem lett volna annyi lelki erőm, hogy megálljam.

Belenéztem a szemébe, próbáltam eldönteni, hogy még mindig dühös-e rám. Szükségem volt valakire, aki kívülálló volt, s igaz, tudtam nagyon megbántottam őt és dühe abszolút jogos, nem volt annyi erőm, hogy magyarázkodjam.

- Sajnálom! - nyögtem ki, mire ő bólintott és megölelt. Megkönnyebbülve karoltam át, lélegeztem be jól ismert illatát. Ha azt hittem, nem volt számomra fontos, hát, most rá kellett ébrednem, tévedtem. Joe lehet, hogy rendkívül jó barát volt, de annyira erőszakosan beleásta magát a dolgaimba, hogy az már súrolta azt a határt, amit el tudtam viselni. Zara ellenben, továbbra is kívül maradt, hagyta, hogy én áruljam el azt, amit tudni kell rólam, nem a múltammal foglalkozott, hanem azzal, hogy ki is vagyok én. S  most, ő volt az egyetlen, akihez fordulhattam, akivel kiszabadulhattam a problémáim közül.  Szükségem volt rá, talán jobban, mint az elmúlt időben bárkire is.

- Táncoljunk! - kiáltotta, ezután a kezemnél fogva berángatott a tömegbe, hogy együtt töltsünk egy felelőtlen, alkoholmámoros estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése